Sunday, April 5, 2009

Trying something new...

called ORGANIZATION! lol

I've been wanting to try for a while but just lacked the motivation and supplies but today I started by buying 6 small storage bins at Wally World! I came straight home and went thru the boys' toy box and sorted thru separating them into different categories. It looks SO nice! Now all the balls are in one bin, little plastic animals in one, cars and little figures in another and all of Will's recently acquired GI O's (as he calls them...thank you Jill/Jacob-he LOVES them!) in a slightly larger bin. The larger trucks and toys are still in the toy box but man does it look SO much nicer! We also put a good amount of toys in a box to donate. YAY!

I'm also working on going thru clothes and separating them according to size and seasons seeing how I now need to make them go thru yet another boy if they make it thru Luke! haha

Next project....go thru all the craft stuff and figure out what types of bins I need to buy to get all of that organized!

Friday, April 3, 2009

A king, a queen and their four knights!

Well, it's official...my hubby was right, he can only make boys! Hahaha! That's right, we found out today that this baby is another boy! We are really excited! His name will be Sean Isaac Alexander. I was a little worried about telling Will tho seeing how this whole time he's been saying the baby is a girl but his reaction was great....
Me: Hey Will...guess what...momma found out today that the baby is another BOY!!!
Will: Oh! A boy!?! :pause: Oh my gosh Momma! I said it was a girl!!! :laughs at himself:
Me: I know bubs! Haha! But you'll have another little brother...how about that?
Will: Good! Yes!!
Then like 10 min later he says... Wait momma! Daddy was right!! Now we just have one girl! You momma! :laughs again!:
It was great...just make me smile and giggle! I just love that little guy and his awesome sense of humor!
I'm so excited for what lies ahead with my boys....looking forward to being loved and protected by each of them!